En Başarılı Şekilde Influencer Marketing Kampanyası Oluşturmak

- İşini Bilen Bir Influencerla Anlaşın
Influencerlar markanızın veya ürününüzün kampanyası oluştururken onların yaratıcılık yeteneklerine güvenin. Influencerlar, her gün takipçileri ile dijital dünyada beraberdirler, bundan dolayı Influencerlar takipçilerinin hangi içeriklerden hoşlanıp hoşlanmadıklarını, neye olumlu neye olumsuz cevap verdiklerini çok iyi bilirler. Bundan dolayı onların yaratıcılık ve hayal güçlerin güvenin.
- Markanıza Uyumlu Mu? Yoksa Uyumsuz Mu? Kontrol Edin
Evet, Influencerın sizin markanıza uygun olup olmadığını kontrol edin, örneğin; Influencer, daha çok çocuklara yönelik içerik üretiyorsa, sizin markanızda makyaj markası ise, o Influencer ile çalışmak mantıksız olur.
- Takipçi Sayılarının Önemsizliği
Influencerların takipçi sayıları pek önemli değildir, etkileşim sayısı önemlidir. Takipçi sayılarına kanmayın çünkü günümüzde artık sahte takipçiler satılır durumda.
- Fiyatlarını Kesinlikle Sorgulayın
Influencerlar genellikle sponsorlu içerik başına belli miktar ücret talep etmektedirler. Önceden fiyatların sorgulanması, bütçenizi ayarlamanıza olanak sağlar.
- Küçük Influencerları Atlamayınız.
Küçük Influencerları kesinlikle atlamayınız. Bazen bir tane 2 milyonluk Influencer ile yapacağınız işi birkaç tane Küçük Influencerlar ile daha ucuz bir şekilde halledebilirsiniz. Bu konuda oldukça dikkatli olmanız gerekmektedir.
- Kampanya İstatistiklerinizi Sürekli Kontrol Edin
Kampanya istatistiklerinizi kontrol etmeniz, bir sonra ki kampanyanızda işe yarayacaktır. Anlaştığınız bir Influencer ile yürüttüğünüz kampanya etkileşim istatistikleri yüksek ise devamlı belli bir Influencer ile çalışınız. Eğer istatistikler kötü ise bir dahaki kampanyanız da o Influencerı seçmeyebilirsiniz.
Yorumlar
Yorum Gönder