Gelmiş Geçmiş En İyi Influencer Marketing İstatistikleri

Influencer Marketing pazarlama stratejisi gün geçtikçe kullanım oranı artmaktadır. Artık daha fazla marka bu pazarlama alanına yatırım yapmaktadır. Bu makalemizde gelmiş geçmiş pazarlama uzmanları tarafından sunulan istatistikleri sizlerle paylaşacağız.
  1. “Küçük Influencerların %59’u Instagram’ı hedef kitleye ulaşmada en etkili sosyal medya platformu olarak görüyor.” – Bloglovin’
  2. “Pazarlama uzmanlarının %51’i Influencer Marketing aracılığıyla çok daha iyi müşterilere ulaştıklarını belirtmektedir.” – Tomoson
  3. “Influencer Marketing organik arama, ödemeli arama ve e-mail marketing stratejilerinin önüne geçerek en hızlı büyüyen müşteri edinme kanalı olmuştur.” – Tomoson
  4. “Güzellik ve moda markalarının %60’ı Influencer Marketing stratejisini kullanmaktadır, kalan markaların %21’i ise gelecek yıl içerisinde Influencer Marketing’e yatırım yapacaklarını belirtmektedir.” – eConsultancy
  5. “Pazarlama uzmanlarının %84’ü bir yıl içerisinde en az bir Influencer Marketing kampanyası oluşturacaklarını belirtmektedir.” – eMarketer
  6. “Müşterilerin %88’i tanımadıkları kişilerin tavsiyelerini en az arkadaşlarının tavsiyeleri kadar önemsiyor.” – BrightLocal
  7. “Twitter kullanıcılarının %40’ı bir Influencerın atmış olduğu olumlu bir tweet sonrası satış gerçekleştirdiğini belirtmektedir.” – Twitter
  8. “Gençlerin %70’i YouTube ünlülerini geleneksel ünlülerden daha etkili görmektedir.” – Google
  9. “Online müşterilerin %47’si reklam engelleyicisi(ad blocker) kullanmaktadır.” – Digital News Report

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ağır Mimar Kimdir?

Gereksiz Oda Kimdir?

Aykut Elmas Kimdir?